Digitalna revolucija nam je omogućila skoro neograničen pristup informacijama i pružila nam šansu da možemo mnogo lakše da istražujemo, učimo, iskazujemo svoju kreativnost i sklonosti.
Digital Learning Day ima za cilj da promoviše i podstakne upotrebu digitalnih tehnologija u procesu učenja i posebno stavlja akcenat na inovativnim i efiektifnim metodama primene tehnologije u učionici.
Obeležavanje Digital Learning Day započelo je 2012. godine, dajući nastavnicima priliku da sarađuju sa svojim kolegama, razmenjuju ideje, isprobavaju nove digitalne alate, motivišu jedni druge u primeni inovativnih metoda nastave i da time igraju aktivnu ulogu u usmeravanju reforme obrazovanja. Još važnije, da motivišu i aktivnije uključe učenike u proces učenja.
Ova ideja je potekla od strane američkog udruženja The Alliance for Excellent Education (All4Ed) i vrlo brzo se iz Amerike proširila na ceo svet.
Termin „digitalno učenje“ označava bilo koju vrstu nastavne aktivnosti koja uključuje upotrebu digitalne tehnologije sa ciljem da se podrži proces učenja kod učenika.
Ono nam omogućava kvalitetniju nastavu, pristup novim i interesantnim materijalima i sadržajima, povratnu informaciju u realnom vremenu, mogućnost da učimo bilo gde i u bilo kom trenutku, mogućnost da prilagodimo i individualizujemo nastavu sposobnostima i potrebama različitih učenika, sa ciljem ostvarivanja njihovih punih potencijala.
Digital Learning Day 2019, je u Zmajevoj školi obeležen 28. februara, kao deo regionalnog projekta fondacije “Iskra Znanja”iz Bosne i Hercegovine, “Think Science” . U projektu su učestvovali učenici od trećeg do sedmog razreda. U obeležavanju DLDay-a i realizaciji aktivnosti pomogle su mi dve nastavnice engleskog jezika i nastavnica matematike.
Raznolikost upotrebe digitalnih tehnologija u nastavi pokazali smo kroz časove sistematizacije gradiva engleskog jezika, matematike i fizike, ali i jednog drugačijeg časa odeljenskog starešine.
Na časovima fizike, učenici sedmog razreda su ponavljanje kretanja pod dejstvom sile Zemljine teže uradili kroz različite igre na quizlet-u, kahoot-u i na kraju popunili anketu o digitalnom učenju.
Dan smo proveli u “igri i veselju” što je članovima Z generacije učenika veoma prijalo!
[ngg src=”galleries” ids=”83″ display=”basic_slideshow”]